Известие

Collapse
No announcement yet.

Късно включва перката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    голям проблем.неска ходих да ми сменят резистора обаче като вкарахме буксите и перката се пусна без да съм дал на контакт и не спира след 5 мин махнах едното кабелче и спря.оказа се датчика бил термодвоика и се оказа че цялата инсталация била преправяна заради климатика защото при мене го няма.махнах кабелчетата от резистора и си карах само със 2-ра степен.Но се оказа че и втора степен не се пуска за малко да замине мотора на кино а пък преди се пускаше.кабелчето е на датчика мислих че не са го сложили като проверяваха.има 2 релета които са маи за степените щото като пусна резистора перката се върти като махна едното реле независимо кое перката спира и незнам сега какво да правя оня ми говори за някаква 3 цифрена сума викам ти нормален ли си.Ако някои може да помогне ще съм благодарен

    Comment


    • #17


      чакай сега спокойно. тази систем макар и сложно изглеждаща всъщност си е проста за ремонт. това че е преправяна от климатик към климатроник не би трябвало да бърка много нещата. При климатроника просто управлението пуска маса към релето за 1 скорост за да задейства перката без да е включил датчика на радиатора.
      затова първо кажи с колко крачета ти е датчика на радиатора и колко кабела отиват към него.
      Довечера ако мога ще ти пратя и ел.схемата на свързването.
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #18
        смених днес датчика на радиатора с друга термодвоика реших да го направя на 92 да включва направо 2 степен.И стана,явно предния датчик е сдал багажа съвсем като го свалихме се оказа че е същия като новия.Само ми е интересно че включва в средата на нулата от 90 не е ли малко късно предния и тои там включваше или просто така трябва да е

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
          смених днес датчика на радиатора с друга термодвоика реших да го направя на 92 да включва направо 2 степен.И стана,явно предния датчик е сдал багажа съвсем като го свалихме се оказа че е същия като новия.Само ми е интересно че включва в средата на нулата от 90 не е ли малко късно предния и тои там включваше или просто така трябва да е
          ми на показанията на тоя уред моята там пуска първа степен - точно около нулата на 90 - т.е малко след вертикалното положение на стрелката. Втора степен по мануал се пуска на 98 градуса!


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #20
            Значи така трябва да е всичко е нормално

            Comment


            • #21
              някои може ли да ми даде схемите на 2-те степени

              Comment

              Working...
              X